[Tajfutas] Fw: Nem IS(s)OM, hanem öltözködés

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Május. 24., Cs, 18:29:54 CEST

----- Forwarded Message -----

From: Julianna Grant <jzgrant at yahoo.co.uk>
To: Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu>
Sent: Thursday, 24 May 2012, 18:29
Subject: Re: [Tajfutas] Nem IS(s)OM, hanem öltözködés

Angliaban detto.

Julia

________________________________
 From: Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu>
To: Tájfutó levlista <tajfutas at lazarus.elte.hu>
Sent: Thursday, 24 May 2012, 9:30

Svédországban a nyolcvanas évek eleje óta kötelező
az erdei versenyeken a zárt ruházat használata. Akkoriban két furcsa tájfutó
haláleset volt májgyulladással összefüggésben. A hepetitis fertőzések vér utján
terjednek.

AM
> [...]
>

>És milyen jó lábszárvédő nélkül futni pl.:  csalánerdőben. (Két korábbi kiemelkedő fájdalmas emlékem :1974  Hungária, az újkori diákolimpia Herenden és egy Kysak verseny  Szlovákiában stb...)
>A legklasszabb, leggyilkosabb, esőben  csalános területen átfutni.
>A gyermekkort követően később csak haszna lesz az  embernek belőle,..javítja a vérkeringést, meg mit tudom, én még  mit.....
>Egyébként nem hiszem, hogy mondjuk a  csaláncsípéstől, megvéd a bozótruha, és elől hátul a lábszárvédő!  A gallyak felütődését is csak tompítja.

    erdőben, de SOHASEM (most sem) használok lábszárvédőt.és még a visszerek is
    elkerültek!,( lehet gyorsabban futottam)
    indúltak tájfutóversenyen, gondolhattak volna valami hosszúnadrág
    felvételére. Igazat adok a Daninak: Mi lett volna ha zuhog az eső?

      keltezéssel, Kéri Gerzson írta:
> [...]
      tájkerékpározó és hasonlóan szuper
      ne siklasd mellékvágányra az általam
      azokat a gyerekeket a verseny után, de
      a durván aljnövényzetes erdőben mennyire
      versenyzőnek lábszárvédője vagy nincs. Vagy
      te is ott egy pályát lábszárvédő nélkül

      végigfutni.

      Dániel<marosffy at interface.hu> írta (2012. május 22.
      11:01):
      még meg is ázhattak
      rossz.

      2012.05.21. 22:37 keltezéssel, Kéri Gerzson írta:

      Sziasztok!

> [...]
      kisebesedett gyereklábszár láttán írom,
      egy részének már szóban is elmondtam. Drága
      viselése nem okvetlenül fontos, de lábszárvédőről
      lehetőleg
      tájfutó gyerek
      vagy legfeljebb kb.
      futam nevezési díja.