[Tajfutas] Isom és ISSOM

Perje Oskar perjecsaba at gmail.com
2012. Május. 23., Sze, 14:56:22 CEST

Sziasztok!

A közelmultban (4 héttel ezelött) Popey segitségével elkészült egy
sprinttérkép bécsben, a Práter (vidámpark) melletti erdös parkban, ahol
igyekeztünk az ISSOM 2007 szabvány szerint dolgozni.
Majus 5.-én itt volt a bécsi egyesületek bajnokságának az egyik fordulója.
Az ISOM és ISSOM témához hozzászólóknak nagyrészben igazuk van de szerintem
ha már egy nemzetközi szabályzat érvényben van akkor azt egységesen
használni kellene, addig amig nemtudunk változtatni rajta.

A térkép a csatolmányban.

Üdv.
Perje Csaba Oskar