[Tajfutas] KOBVOB2012 infók

gyorgy muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2012. Május. 22., K, 11:57:44 CEST

Aki már járt a terepen, az tudja, hogy technikás, de
fizikailag átlagos terep! Ami a szint/táv arányt illeti, sok versenyen a
megadott szintről utólag kiderül, hogy a valóságban sokkal több a logikus
és mégis elviselhető. Végül, ne mondjátok az F70-esekről, hogy nem tudnak
egy 95 méter magas hegyet megmászni! Majd szerpentineznek és nem
toronyiránt teszik meg azt az 1,5 km-t! Sőt, a győztes időn belül!

Üdv:
Egy F70-es