[Tajfutas] KOBVOB2012 infók

Zalaegerszegi Tájfutó Club (fehérfecó) zala.ztc at zalaszam.hu
2012. Május. 22., K, 09:29:39 CEST

Sziasztok!

Végre itt egy újabb verseny, ahol a nevezési határidő előtt jóval láthattok pályaadatokat! A terepet ismerve ( http://diosgyoritc.hu/images/stories/kobvob2012_mintaterkep.gif ) egy jó pályakitűzéssel a megadott szinteket el lehet osztani a pályákban.

Az én első reakcióm sosem az, hogy neki ugorjak a rendezőknek, pályakitűzőknek, ellenőrzőbírónak. Főleg nem a győztes időket kérem számon tőlük, mert azt a versenyzők fogják majd megfutni! Olyan terepen, ami meg fog felelni a középtávú versenyek terepi követelményeinek!

De azért a reakciómat (amit a ztc listára küldtem) elküldöm nektek is:
KOB és VOB pályaadatok:
Felkerültek az előzetes pályaadatok a verseny honlapjára: http://diosgyoritc.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=128&Itemid=126

Lehet folytatni a felkészülést, és kicsit combra is gyúrni! Vagyis lépcsőre és dombra FEL!

Hajrá ZTC!

üdv
fehérfecó

ui.: Hajrá KOB-VOB rendezők!