[Tajfutas] Fw: 24 órás váltó és diáktájfutő hírverés

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2012. Május. 18., P, 21:55:27 CEST

Szia Popey,

Ezúton is köszönet a térképhelyesbítői és stekkelői meg a sajtós munkádért.
Már ott tart a verseny, hogy külön sajtósa van:-). Az igazi persze az lett
volna ha ott tudsz lenni a helyszínen is, és valóban egyenesben közvetítesz,
és a verseny után gondoskodni tudsz az eredmények azonnali publikálásáról
is. A Janó által rendszeresen hiányolt on-line közvetítéshez a technikai
feltételek itt sem voltak alighanem ideálisak, mert eléggé bizonytalan
odafenn a térerő, a büdzséből telepített mobil antennára meg egyelőre még
nem futotta. Valóban jó lett volna hamarabb publikálni az eredményeket a
különböző fórumokon, de elfáradtunk, én pl. örültem, hogy nem hajtottam alva
árokba három gyerekkel a hátam mögött estére hazaérve Veszprémbe.

Ha már Szakiéknak, és Neked itt a "nyílt színen" megköszöntem a segítséged,
szeretnék a többieknek is köszönetet mondani itt a listán.

Köszönet tehát Erdélyi Gyuszinak, aki fáradtságot nem ismerve ellenőrzött és
hajtotta az UAZ-t.

Köszönet Sramkó Tibiéknek a térképért és a felszerelésért.

Robinak, Kicsy-nek és Milánnak és Márknak, akik hiba nélkül megoldották az
időmérést, ami azért nem jött rosszul.

Pethő Attilának, Allwinger Tündének, és a fiúknak, akik gyakorlatilag 24
órában üzemeltették a büfét.

Korbély családnak, és Herwignek akik fáradhatatlanul hordták ki, majd pedig
be az állványokat és pontokat, közben pedig 24 órában biztosították a
frissítést.

Kis létszámú, de "nemzetközi" volt az idei rendező gárda, de nagy örömömre,
mindenki segítőkész volt és lelkes, ez kellett hozzá, hogy idén is
megvalósulhatott idehaza a 24 órás.

Bízom benne Szakiék vezetésével lesz két év múlva is verseny, ahol már
esetleg indulóként vehetek majd részt én is a váltónkkal, ha nem akkor
legfeljebb elvállalom a büfét:-).

üdv. Viktor

  _____