[Tajfutas] OFF:=?UTF-8?Q?_debreceni_parkol=C3?==?UTF-8?Q?=A1s_?=-=?UTF-8?Q?_k=C3=A9rd=C3=A9s?=

Dr. Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2012. Május. 17., Cs, 12:54:37 CEST

Kedves Tájfutótársak,

Sajnos a következő héttől a debreceni gyerekklinikán kell eltöltenünk néhány
napot/hetet.
Az említett klinika/nagyerdő környékén úgy olvastam, hogy kaotikus a
parkolás (fizetős/nemfizetős, mindenütt büntetős, külső/belső sorompós/nem
sorompós stb). Tud valaki megbízható információt (a dkv honlapján kívül?), a
saját tapasztalat is sokat segítene...
Mivel ugyebár a jövő héten lesz az úszóEB is a városban, ez érinthet-e
valamit a klinika környéken?

Előre is köszönöm, és ha lehet ne terheljük vele a listát, a válaszokat
magánba kérem!

KB

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu