[Tajfutas] Brow kupa ellpontja helyett Eoc2012

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Május. 15., K, 11:09:31 CEST

2012. május 15. 10:12 Erdélyi Tibor írta, <etibor1 at gmail.com>:

> Szia Popey,
>
> A körök szépen meg vannak szakítva az tény.
> Ha még kicsit nézegeted, azért van gond a pályaberajzolással: a 12-es pont
> sorszáma fura helyen van.
> A 2-es, 8-as és 15-ös sorszámot is kicsit odébb tettem volna, hogy ne
> essen egybe fekete színű jellel, ami rontja az olvashatóságát.

Szerintem nézzétek meg a B és C pályák szám-elhelyezéseit is, ott még
vadabbak is vannak.
Szinte biztos, hogy ez csak egy nyers/munkaközi változat, ami a honlapra
készült, és a versenyzők ennél szebbel futottak.

> Az egyes pontot nem igazán értem, annyi jó kis tereptárgy van, és ez egy
> lapos völgy alig észlelhető kis hajlata (pereme?).

http://www.klausschgaguler.net/doma/show_map.php?user=sgaga&map=63

A szimból szerint északi lapos horpadás. Az biztos, hogy sikerült
megtalálniuk a terep egyik legkevésbé jellegzetes pontját :-)

kovacsp