[Tajfutas] Szakvélemény

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Május. 15., K, 10:41:44 CEST

Szia Janó!

Nyilván nem a falon futott, hanem mellette. Csak a berajzolás volt
kicsit nagyvonalú. Vagy netán GPS-sel történt. Ugyanis láttam már
olyan GPS-es berajzolást is, ahol a berajzolt pálya vonala nagy, magas
épületek sarkát, szélét is lenyeste.

A kérdés az, hogy a tiltás piros sávjai megszakadnak-e a fal előtt,
ahogy én látom, vagy a falig tartanak, ahogy Jankó Tamás látja. Az
ilyen felülnyomásokat jó volna egyértelműbben végezni a térképen.

Üdv:
Gerzson