[Tajfutas] Brow kupa ellpontja helyett Eoc2012

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2012. Május. 15., K, 10:12:41 CEST

Szia Popey,

A körök szépen meg vannak szakítva az tény.
Ha még kicsit nézegeted, azért van gond a pályaberajzolással: a 12-es pont
sorszáma fura helyen van.
A 2-es, 8-as és 15-ös sorszámot is kicsit odébb tettem volna, hogy ne essen
egybe fekete színű jellel, ami rontja az olvashatóságát.

Az egyes pontot nem igazán értem, annyi jó kis tereptárgy van, és ez egy
lapos völgy alig észlelhető kis hajlata (pereme?).

A térképről:
érdekes a szénégetőhelyek fekete körrel való ábrázolása, vajon ezek
hasonlóak a nálunk találhatókhoz?
A vasutat a lakott terület jele (az a bizonyos liba... szín) szegélyezi, ez
a jel csak a sprint jelkulcs szerint jelent tiltott területet.

Természetesen amit írtam nem akar semmiféle kritika lenni, csak
pálya/térkép nézegetés közben támadt gondolatok, amik nem jöhettek volna
létre, ha az MTFSz térképbizottsága nem készíti el tavaly a Tájfutótérképek
és a Sprint tájfutó térképek nemzetközi szabványa című kiadványokat.

Nemsokára kezdődik a normáltáv selejtező, ha valakinek sok ideje van:
http://www.eoc2012.se/competitions/qualification-long-distance/

ET