[Tajfutas] Ez is jó (második pont az idei Brown kupán)

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Május. 14., H, 18:38:19 CEST

Popey!

Ez egy teljesen mas tema. Itt nem a font vagy lentrol van szo, hanem arrol az istentelen rossz szokasrol, hogy csak nagyon ritkan szakitjak meg a palyakituzok a berajzolas alatt a lila vonalat vagy koroket, a legritkabban akkor amikor halal fontos informaciot takarnak.  Mivel hosszas nezegetes utan sem talaltam lathato hozzaferest ahhoz a viz melletti fahoz ahol valoszinuleg a bojad volt, feltetelezem, hogy DNY fele ahol eltakarja a kor ott at lehet menni a partra az atjarhatatlan fal masik oldalara, magyarul a ponthoz.  Igazam van?

Julia