[Tajfutas] Szakvéleményt kérek.

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Május. 14., H, 17:52:49 CEST

Nem mintha számítana, de csatlakoznék Danihoz: a tájfutás ne csapjon át
rejtvényfejtésbe!
Az eredeti térképrajzot nézve szerintem nehezen kihámozható, hogy mi van
alul és mi felül. Még asztal mellett is!

1. melléklet:
Bár Ábel nem ezt kérte, de egy kis segítség: így néz ki a Google-n.
Persze ez csak a felső szintet mutatja, az alsót nem.

2. melléklet:
És egy gondolatkísérlet: ugyanez a rész kicsit befogazva.
Igen, tudom, ezt nem bírja el a sprint jelkulcs (illetve nem erre való a
jel), de talán így könnyebben megérthető lenne, mi is van ott a valóságban.
Épp csak alkalmazni nem lehet (szabad) a jelet, tehát itt nem megoldás.

A térképkészítő szerintem nem hibázott, megpróbált valahogy ábrázolni egy
olyan helyet, amit nem lehet igazán jól. (És az IOF szerint, mint
egyértelműen nem ábrázolható terület, nem is ajánlott.)
Szerintem is inkább kerülni kell az ilyen helyeket az ellenőrzőpontokkal,
de akár átmenetben is.

De hát ha a nemzetközi trend ez, akkor majd megszokjuk.

Kovács Péter