[Tajfutas] Szakvéleményt kérek.

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2012. Május. 13., V, 19:45:36 CEST

Szia,
Mint a térképrészlet 2008 évi javítója, én valszeg keleti híd valamilyen részeként adtam volna meg a pontmegnevezését.
Térképszabályzat ISSOM2007 valahogy úgy fogalmaz, hogy a járatos szintet kell elsődlegesen ábrázolni. Én arra törekedtem, hogy a gyalogos forgalom itt az elsődleges, az van magasabban, az alatta közlekedő autók az aluljáró jel alapján tudnak keresztben haladni.
Sajnos ezek a szituációk azok, amik feélreértéseker adnak lehetőséget és lehetőség szerint kerülni kell a használatot, vagy a haladást egyértelműen jelölni átjáró jellel.

Ha az alsó szint lett volna a járatosabb, akkor valamilyen módon alkalmaznom kellett volna a szürke jelölést. A kettő viszont nem megy egyszerre.