[Tajfutas] magyar 24h-s váltó

László Pap paplaco56 at gmail.com
2012. Május. 9., Sze, 23:29:16 CEST

Szerintem jó volt.
Vártam a berajzolós felületet is, de tán már el is felejtettem mit is kéne
rajzolni. :)
A fotók felhasználása a mostanság elharapódzó "szerzői viták" miatt
kétséges. Én sem egyeznék bele, hogy milliós összegek megnemfizetése nélkül
használják a képeimet. :)

(Az átlagéletkorgyöztes csapat tagja)
Lacó