[Tajfutas] magyar 24h-s váltó

Kisházi Gábor gabor.kishazi at gmail.com
2012. Május. 7., H, 15:32:21 CEST

A verseny tényleg szuper volt! Kár, hogy a jó időre és a Szuperholdra
annyi energiát áldoztatok, így már - bizonyára figyelmetlenségből -
nem jutott erő kellemesen lankás, lejtős pályák tervezésére. :)

A szürkületi pályámnál, mikor másztam fel a rajt melletti siratófalon,
a kettes pontig csengett a fülemben kárörvendő kacajotok...

De tényleg köszi, külön jó volt a büfé!

KG