[Tajfutas] Tájbringa VK 2.

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Május. 6., V, 18:56:05 CEST

Sziasztok,

A mai napot (középtáv) nyugodtan nevezhetjük felejthetőnek, László
kivételével mindenki elhullott, érthető ez szó szerint vagy csak a
hibázások mennyiségére. László 23% körüli eredménnyel 39. lett, ami
azért valami. Érdekes, hogy a minden értelemben sokkal technikásabb
pályán hogy széthúzódott a mezőny, tegnap ugyanez még +20 hely volt. Én
két katasztrofális hibával 54. tudtam lenni, ami legalább is vicces.
Ádám kicsivel mögöttem, Matri váltófület tört és még hátrébb, Golyó
pedig akkorát esett, hogy legyalázta magát és a bringáját is, visszajött
az 5. pontról, talán kórházba nem kell vinni, de egyelőre nevettetni sem
szabad és a cipőfűzés is szép kihívás számára (ez a szép reklám a
szakágnak... :)). Anna sem lett sokkal dicsőségesebb, talán 21.

A fiatalokról megint nem tudunk sokat, de Geri kis túlzással szénné
hibázta magát, Benő felütötte a kerekét és kiszállt a buliból, Bendéről
fogalmam sincs.

A szeniorokról még ennyit sem, errefelé az eredményközlés elég
spétreflexes...

Holnap lesz két váltónk, egy tiszta magyar, egy meg az ausztrál lány
bevonásával. Remélhetőleg szelídebb terepen és kevesebb véráldozattal.

Részletek:

http://www.mtboprague.cz/wp-content/uploads/2012/05/official-results-middle.pdf

D.