[Tajfutas] HOB művelt terület

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 31., Szo, 20:11:27 CEST

2012/3/31 Tóth Eszter <t_eszter at t-online.hu>:
> Igen Zetor erről van szó:

Azt hiszem, nem Zetor, hanem Popey volt a levélíró, de mindegy.

> 415 Mûvelt terület
>
> Azt a mûvelt területet, amelyet a növényzet fejlõdési ideje alatt el
> kell kerülni, sárga alapon fekete pontozással jelöljük.
>

> Színe: sárga 100%, fekete 5% (12,5 vonal/cm).
>
> Ezek szerint jó pár kategóriát újra lehetne rendezni az F50-el együtt.

Ám, mint tapasztaljuk, következmények nélküli ország vagyunk. (Ne
érjen az a vád ezért a kijelentésemért, hogy politizálok. Tisztán a
tájfutásra értem itt a következmény nélküliséget.)

Ehhez kapcsolódó másik megjegyzésem: Ha megnézzük az MTFSZ honlapon a
Tájfutó Minősítési Rajtlisták oldalt, láthatjuk, hogy szépen
szaporodnak rajta a fekete fejek. Tegnapelőtt 1, tegnap 3, ma 4,
holnap valószínűleg már 6, holnapután esetleg 8!? Lesz valami
következménye ennek?

Szeretném, hogy ne legyen, ezért volna egy konstruktív javaslatom.

Kérem, tanítson meg valaki a rangsorpontos eredmények elkészítésének a
technológiájára, aki már csinált ilyet. Nem kívánom ingyen, szívesen
fizetek érte tisztességes tandíjat. Utána felajánlom azoknak a
rendezőknek, akiknek gondjuk van vele, hogy vállalom határidőre
elkészíteni az eredményt. Akkor persze már én sem teljesen ingyen, de
nagyon pici pénzért kész vagyok ezt elvégezni. Természetesen szívesen
veszem, ha akad más is, aki csatlakozik és részt vesz ebben a
kezdeményezésben, mert team munkában hatékonyabb lenne, mint egyedül.

Üdv:
Kéri Gerzson