[Tajfutas] HOB frissítőpontok

bandy33 at t-online.hu bandy33 at t-online.hu
2012. Már. 31., Szo, 19:30:56 CEST

Sziasztok!

Nagyon ritkán ragadok tollat a tájfutó levelezőlistán. Viszont most mindenképp szükségesnek
érzem, hogy írjak.

Idézek a HOB versenyértesítőjéből:

"Az átfutóhoz, a 2-es számú frissítőhöz, valamint F21-ben a 100-as ponthoz egyéni frissítő is
leadható. Ennek határideje a 2-es számú frissítő esetén 10:00, az átfutók esetén pedig
önkiszolgálóan lehet megtenni a pontok mellé kihelyezett rekeszekbe.
A frissítőkön vizet, szörpöt, szőlőcukrot, édes kekszet és csokit biztosítunk."

A valóság:

Nem volt. Az átfutóponton nem volt szörp, csak hideg víz. Kérdeztem, mert 6 kilométer utánra pont
ezzel számoltam, a válasz az volt: nincs.
A második frissítőponton volt szörp (ott saját is), a harmadikon viszont szintén nem volt. (itt
különösen nagy probléma ez, hiszen nem is volt egyéni frissítőre lehetőség)
Volt viszont tömény szörp ami nem volt bekeverve. Meg kellett kérnem a frissítős srácot, hogy
keverjen ott helyben nekem.
(a fő probléma egyébként, hogy nem volt állvány vagy asztal a poharaknak, csak ki voltak oda
küldve szerencsétlen fiúk, hogy oldják meg)

Súlyos hibának tartom ezt egy országos bajnokságtól. Egy hosszútávú OB esetében (csakúgy,
mint pl. egy félmaratonon) rendkívül fontos, hogy rendben legyenek a frissítőpontok. Majdnem
olyan mértékű hiba ez (ha komolyan vesszük a bajnokságainkat), mintha rossz lett volna a térkép
egy pont közelében, - talán még időben mérve is.

Nem szeretnék többet írni, reagálni sem nagyon. Vitaindítónak, avagy csak monológnak szánom
ezt a levelet. Pozitív élményekkel jöttem haza a versenyről, mert örülök az eredményemnek, de
elszomorítónak tartom, amit a verseny közben tapasztalnom kellett.

Egy hosszútávú OB megrendezése sajnos nem minden szempontból a leghálásabb feladat,
tudom. De ha egy klub megpályázza és megkapja, akkor számolnia kell a részletekkel.

Szabó Andris
ETC