[Tajfutas] HOB művelt terület

Tóth Eszter t_eszter at t-online.hu
2012. Már. 31., Szo, 18:19:01 CEST

Az idei HOB-on több pálya logikus útvonala keresztülment művelt területen. Több emberrel beszéltem, hogy merre ment és mint kiderült szinte mindenki átfutott a vetésen még F21-ben is.
Én értelmezem rosszul a szabályzatot, vagy egyszerűen idehaza nem foglalkozunk ezzel?

A szabályzat szerint:
415 Művelt terület

Azt a művelt területet, amelyet a növényzet fejlõdési ideje alatt el kell kerülni, sárga alapon fekete pontozással jelöljük.

Színe: sárga 100%, fekete 5% (12,5 vonal/cm).

Jelenleg szépen hajtott a vetés.

Én direkt úgy választottam útvonalat, hogy elkerüljem a vetést.
Talán szerencsésebb lenne, ha a térképen rétnek jelölnénk ilyen esetben a szántást, feltéve, hogy a tulajdonos megengedi, hogy átfussanak a versenyzők. Nem tudom itt történt e egyeztetés.

Hajdu Martin
Tipo