[Tajfutas] HOB

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Már. 30., P, 14:53:12 CEST

Nincs, ez nem az a vidék, ahol tömegével megteremne.

Amúgy, erről jut eszembe, hogy baromi leleményesek a kereskedők. Pár napja először véltem felfedezni a lakásom közelében lévő zöldségstandon nagy táblára kiírva:

Újdonság!
Medvehagyma ELADÓ ! ára 350 Ft/csomó.

Hát tudjátok, aki erre a sokak által ínyencnek nevezett falatra vágyik az inkább tényleg menjen el a Tipóra, ( a Mecsek már lement) és szedjen magának, mert Mozsár szerint ott aztán lesz terül terülj asztalkám.

A HOB térségében egyébként lesz olyan terület, ahol a föld felett az uralkodó növényzet a csipke és kökény bokor( ja el ne felejtsem szeder is) lesz.(Föld alattról nem beszélhetek, hogy ott esetleg még mi van....)

Szóval esetleg a maradvány erdei bogyókat még így tél után is lehet majd verseny után,-közben- böngészni.
(C + egyéb vitamin jól jöhet menetközben.)

Szép Napot !
Popey