[Tajfutas] szerda

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 29., Cs, 13:12:52 CEST

Sziasztok!

A tegnapi versenyen ugyan nem voltam, de a Margit-szigeti versenyen
rossz szemem miatt gondot okoztak az olyan pontok, ahol nem volt SI
doboz: A kelletténél több időt töltöttem keresésre ott, ahol nem volt
doboz, egy esetben pedig nem vettem észre a dobozt ott, ahol pedig
volt.

Ezért hasonló versenyekre azt kérném a rendezőktől, hogy ahol nincs
doboz, írják rá ezt a tényt a bójára, vagy bármilyen más módszerrel
feltűnő módon jelöljék, hogy nem kell a dobozt keresni. Úgy, hogy csak
egész közelről derüljön ki, messzebbről ne látszódjon ez a tény, annak
érdekében, hogy mindenki érintse az ilyen pontokat. Ekkor a hozzám
hasonlóan gyengébb szeműek is mindjárt meg tudják állapítani, hogy
kell-e dobozt keresni és dugni, vagy nem.

Üdv:
Gerzson