[Tajfutas] HOB

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.t-online.hu
2012. Már. 28., Sze, 14:32:15 CEST

Kedves Marci! Tisztelt HOB Rendezők!

A pillangó pálya és a tömegrajt kombinációja nyilván nem teszi lehetővé
pótszimbol osztását a fiatalok esetében.

Ezért szigorúan  - és önző módon - kizárólag szenior szemszögből
engedjétek meg a következő megjegyzéseket:
Feltételezésem szerint a szenior kategóriákban pillangó pálya - ami
valóban ellehetetlenítené a pótszimbol osztását - nem lesz, mert az
esetünkben nem volt szó rajtszámhoz rendelt térképről. Vagy kimaradt az
értesítőből, akkor pótolni kellene! (És ebben az esetben a továbbiak sem
érvényesek, a levelem törlendő.)

Egyébként:
1. Pótszimbolt a rajtkordonon belül is lehet osztani. (Amúgy kíváncsivá
tettél: mi vesztené értelmét?)
2. Hogy a térképi és a pótszimbol egyezzen, ez egy rendkívül
felelősségteljes és "kockázatos" feladata a rendezőségnek, de szerintem
egy OB-n nem (sem) megoldhatatlan - sőt, elvárható - az ilyen mértékű
odafigyelés. Azért, mert egyszer, 6 éve valaki(k)nek nem sikerült,
Nektek még akár sikerülhet(ne) is...! Azóta már többeknek sikerült.
3. Ha nincs a pótszimbolra erő-energia-ember-papír-ragasztó-olló, az más
kérdés, de akkor meg kár mondvacsinált indokokat gyártani. Nincs
pótszimbol, mert nincs (mert a verseny-/bajnoki/mittudoménmilyen
szabályzat szerint nem kötelező). Pont.

Az értesítő bővítését köszönjük (és várjuk mihamarabb).

Személy szerint nagyon sajnálom, ha nem lesz pótszimbol. Nem tökéletes
szemekkel (és memóriával) nem kellemes dolog egy többrét hajtogatott A3
méretű lepedőt oda-vissza, ki-be forgatni futás közben. És ezzel nem
vagyok egyedül.

üdv  D