[Tajfutas] Újabb tűzeset :(

Holluby Andras hollomester at freemail.hu
2012. Már. 27., K, 23:06:43 CEST

A Hóvirág eszmei értéke 10 000 Ft, a Szártalan bábakalácsé 2000 Ft. Felteszem leégett 10 000 szál hóvirág, az 100 miló Ft. és leégett 5000 szál bábakalács az 10 milló Ft.Tehát minimum 110 millió a kár. Olyan ez mint az egyszeri viccben; futottam ma fél kilométert egy taxi után, de ha még bírtam volna 10 km-en át akkor megspórolhattam volna 4000Ft viteldíjat. Így most van 4000Ft veszteségem. Persze ez a tűzeset sajnálatos, főleg ha emberi felelőtlenségből ered, de ezek az eltúlzott kárszámítások nem vezetnek előre. (De ha meg jövőre mégis hoznak majd virágot ezek a növények (amire azért nagy esély van, mert a hagymák a föld alatt túl szokták élni a tarlótüzeket) akkor pedig majd elkönyvelnek 110 millió bevételt?) H.A.