[Tajfutas] javaslat verseny elnevezésére

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 26., H, 20:59:33 CEST

Köszönöm szépen Istinek, hogy mellém állt, de tényleg szerintem sem
kéne tovább leveleznünk erről a témáról. Talán helyesebb lett volna,
ha nem a listán, hanem a webmesternél szólaltam volna fel a
véleményemmel. Bár nem vagyok benne biztos, hogy mindenben, ami a
honlapon megjelenik, a webmester az illetékes, és tőle kell a választ
várni. Mellesleg össze tudnék gyűjteni egy egész csokorra valót az
MTFSZ honlapon észlelhető zagyvaságokból, és elküldeném egyedül neki,
ha tudnám, hogy neki kell, annak elkerülése végett, hogy senki mást ne
bántsak fölöslegesen. Kérdezem, hogy kifogásaimat az
uzemelteto at mtfsz.hu-nak kell-e írni? Ez az uzemelteto webmester
egyáltalán figyel-e az észrevételeinkre?

Jó volna, ha a webmester - mint általában mindenhol - nem egy személyt
takarna, mert olyankor, amikor az a személy pl. országos bajnokság
rendezésével van elfoglalva, kell, hogy más is el tudja látni a
webmesteri feladatokat. Ugyanis a versenynaptárban április 4-nél még
mindig a Reaktor Kupa :-) elnevezés olvasható. Szóval egyre kevésbé
értem az egészet. Arra is gondoltam, hogy a viccesnek szánt bejegyzés
a rendező egyesülettől származik, de Zsebe Isti, akinek szintén nem
tetszik, annak az egyesületnek a tagja. Ezen elgondolkozva még kevésbé
értem.

Ismétlem egyre kevésbé értem az egészet a honlap működtetésében.
Nagyon üdvös volna, ha valaki írna egy cikket arról, hogy mi a
munkamegosztás az MTFSZ honlap gondozása körül, hogy az ember mindig
tudja, hogy az esetleges észrevételeit, megjegyzéseit mikor kinek kell
címeznie.

Üdv:
Kéri Gerzson