[Tajfutas] javaslat verseny elnevezésére

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2012. Már. 26., H, 18:43:38 CEST

Itt és most elnézést kérek Tóth Gábortól a plagizálásért, de muszáj
idéznem: "Már elnézést, de csak nekem tűnik úgy, hogy itt most épp Te
politizálsz?
Gerzsonnak nem voltak ilyen irányú törekvései, csak egy kis
iróniával felhívta a figyelmet egy nem túl szerencsés
versenynévválasztásra.
Ez egyszerű történelem. Aki forgatott már életében történelem könyvet vagy
bármilyen témában írodott szakirodalmat (mondjuk fontos, hogy hazai
gyártmányúnál 22 évnél frissebb évjáratú legyen), hogy a "felszabaduláshoz"
és az említett R. Mátyás úriember nevéhez egyaránt
magyar családok százezreinek a szenvedése köthető. Mintahogy nyilván az
osztrákok sem rendeznek minden év március 13-án Egyesítés emlékversenyt.
Elég cifra lenne.
Én támogatom egyes retrosabb hangzású versenynevek visszahozatalát (pl.
Reaktor kupa), és aki ismer, tudja, hogy nem vagyok a humor megátalkodott
ellensége sem, de azért csínyábban pecázgatnék a nevek között.

zsebeisti