[Tajfutas] kullancs oltás+ vipera injekció

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Már. 23., P, 18:59:34 CET

Sziasztok!

Ma már ezen a téren is szabad a piac.

Annak ellenére, hogy kontrollos-könyvecskés- ellenőrzött Lyme kezelésre is járok, rendszeresen az előírtak szerint oltatom magam kullancsípés ellen is. A kettőnek ugyan nincs sok köze egymáshoz, de az utóbbi jóval olcsóbb.
Tavaly volt a harmadik sorozatom harmadik emlékeztető oltása, melyért az injekció költsége 2760 Ft-, illetve a megszúrás költsége, további 3000 Ft-volt.
Utóbbi szla nélkül. Ha kérek, nem tudom mennyi lett volna, csak a szuri ára.
Egyébként orvosnak kellene beadni..., én csak ápolónőtől kaptam, be is durrant tőle két napra a karom.

Gyerekek, megéri beadatni.!

Bár, én tettem volna meg ezt időben. Aki már átesett, egy mondjuk nyári kánikulában előírt másfélhónapos doxiciclin kúrán azt tudja mit tud művelni az emberi szervezettel a roh... kis bogyó.
Ma már ugyan van szelidebb kezelési mód is, de talán jobb ezt megelőzve inkább beoltatni magunkat.

Most jut eszembe, van egy felesleges tavaly nyárról megmaradt vipera elleni injekcióm, még 2013-ig jó, akinek szüksége lenne rá átadom.
Idén is lesz még nyár!

Üdv: Popey