[Tajfutas] kullancs oltás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 23., P, 17:49:35 CET

Sziasztok!

Most már nem úgy van, hogy aki kullancs oltásra jelentkezik, előbb
elvégeznek vele egy tesztet?

És erről jut eszembe, nem tudja valaki, mi van Siska (Sisak) Ilonával?

Vele beszéltem meg egyszer az oltást, ami életem első kullancsoltása
lett volna. Ám a teszt eredménye alapján azt mondta, hogy védett
vagyok, nincs szükségem oltásra. Remélem ez a védettség nem szűnt meg,
vagy tévedek? Ismétlem, soha nem oltottak be, amikor Ilona azt mondta,
hogy védett vagyok.

Üdv:
Gerzson