[Tajfutas] Balaton szupermaraton2010-es programmal

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Már. 19., H, 20:34:09 CET

Sziasztok!

Szeretnem Gerzson javaslatat tamogatni. Egyreszt azert, mert igaza van, csak igy igazsagos, masreszt, mert ez teljesen megoldhato, peldaul a Skot 6-naposon mindig igy van. 6 kulonbozo rajt idoszak van - ha jol emlekszem ugy kb. haromnegyed orasak ezek az idokozok.  Minden nap egy masik ilyen idokozben rajtol mindenki, igy a 6 nap alatt kiegyenlitodik a dolog.  Szerintem ezt biztos konnyen meg lehet szervezni, kulonben a skotok se tudnak mar evek ota hasznalni. Persze a jo magyar szokas szerinti kategoriankenti rajtoltatast ezzel a rendszerrel nem lehet osszekapcsolni: vagy egyik vagy masik.  En tudom, hogy melyikre szavaznek.

Julia