[Tajfutas] Balaton szupermaraton2010-es programmal

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Már. 19., H, 13:02:52 CET

Az új Krämer programot az MTFSz vette meg, a BSI pedig az MTFSz-től bérelte
az SI-cuccot laptopostul és szoftverestül.
Szerintem a régi kiforrottabb volt, most is szenvedtem az új használatával,
de ez már tud idojóváírást és -büntetést kezelni, ami ezen a versenyen
fontos. Tájfutásban én maradok a réginél.

Üdv,
Skuló Marci