[Tajfutas] [Trail-O] Fussatok és Trail-O-zzatok

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 10., Szo, 23:28:03 CET

Hát jó messze van egymástól a Csokonai és az Alföld Kupa helyszíne! :-)
Kb. 300 km távolságra, mert a versenyértesítőben az alábbi helyeken vannak:

N 47° 28' 3,6"; E 25° 40' 8,31"
N 47° 32' 38"; E 21° 44' 21"

Az előbbi Románia Moldovához közeli részén van. (Nem tudom, jól
írtam-e magyarul a második állam nevet? Besszarábia, Moldva, Moldova,
Moldávia, Moldáv Köztársaság, Moldovai Köztársaság? A wikipédia
szerint az utóbbi a hivatalos.)

Elnézést kérek a rendezőktől, hogy viccelődök egy ilyen egyszerű
elírás miatt (a 25° is helyesen 21°), de nem tudtam megállni.

Egyébként a Google is eltéveszti a Major helyét. Ha szövegesen a
Víg-kend Major kifejezésre keresek, akkor a műholdas térképen a
Vekeri-tó üdülőtelepét jelöli meg. Javaslatom a keresésre:
47°28'3.6",21°40'8.31"
vagy
47.467688,21.668977

Üdv: