[Tajfutas] A természet csodája

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Már. 5., H, 20:01:31 CET

Sziasztok!
Két napja, egy mátrai térképhelyesbítés során, hanyatt vágtam (sajnos ez komoly sérülést is eredményezett ) magam a terepen.

Feltápászkodásom után azt hittem képzelődöm, vagy esetleg agyrázkódással járt az esés..., mert a látottaktól megint hanyatt vágtam magam, most már persze csak képletesen...........Fura egy növekmény(FA) tárult a szemem elé.

Terepi munkákra mindig viszem magammal a fényképezőgépet, most is előkaptam. Lekattintottam.

Ha vki nagyobb korú és ezt követően kíváncsi a természet fotóra színesben megküldöm a címére.

Popey