[Tajfutas] Boróka kupa 1. nap a Route Gadget-en

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Már. 3., Szo, 20:16:15 CET

Sziasztok!

Fel tudna tenni valaki egy vezértérképet? Anélkül ugyanis fogalmam
sincs, merre jártam a nyílt pálya 3-as és 4-es pontja között, ahol 24
percet eltöltöttem, következésképpen az útvonalamat sem tudom
berajzolni. helyesebben: nekem elég lenne a 65-ös és a 45-ös kódú
pontok helye, amelyeknél többször is jártam, s nem tudtam merre
tovább. (Olyan választ nem kérek, hogy nézzem meg a részidős
eredményben, milyen kategóriáknak volt pontja, mert így valóban meg
lehet találni utána a Route Gadgetban a térképen bármely pontnak a
helyét. Ezt én is tudom, csak csak így túl komplikált és
hosszadalmas.)

Sok versenyzőt láttam ezen a tereprészen, különösen a 65-ös kódú gödör
pontnál. De nem kértem senkit, hogy mutassa meg a térképen, hol van az
a pont, mert az ilyen kérdezősködés egyrészt szabálytalan, másrészt
véleményem szerint módfelett sportszerűtlen. Nem tudom mindenki
tisztában van e ezzel? (Nem a mai versennyel kapcsolatban kérdezem,
mivel ma nem tapasztaltam ilyen dolgot, hanem úgy általában.)

Üdv:
Gerzson