[Tajfutas] KOB VOB

Tóth Eszter t_eszter at t-online.hu
2012. Jún. 25., H, 12:52:24 CEST

Sziasztok!

Az érem szép, minőségi, látszik, hogy a rendezők arra törekedtek, hogy az eseményhez méltó díjat osszanak. Köszönjük!!!

Egyszerűen átverték őket egy kicsit, érmeken a gyártó nem szerepel, a hátoldalon az Italy felirat tényleg az országra utal, amit a zöld-fehér-piros igazol.
Szerencsére mi is hoztunk haza néhányat, az én gyerekeimnek is feltűnt, megmosolyogták. Ennyi.

Eszter