[Tajfutas] KOB VOB

Kovács Gábor borea at is.hu
2012. Jún. 25., H, 10:40:35 CEST

Nagyon jó verseny volt amin a hétvégén részt vettünk.
Én ugyan érmet nem nyertem, gyerekem se, egy klubtársam viszont igen, és amikor ehhez gratuláltunk, az érmet megszemlélve, elismerőleg állapítottuk meg, hogy az egy egészen igényes, egyedi darab, szitanyomással (?..) rányomva a verseny emblémája, stb.
Soha rosszabbat!

Kovács Gábor