[Tajfutas] KOB VOB

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2012. Jún. 25., H, 09:38:37 CEST

Kedves Tamás!

Indulataid egy kissé eltúlzottak!
Az érmen lévő trikolort lehet olasznak nézni,ha balról jobbra és felfelé
nézed,de jóval dominánsabb a helyes színsorrend. A hátán apró betűvel van
egy ITALY felirat, de ha van összehasonlítási alapod, láthatod, hogy ez sok
érmen rajta van, valószínűleg ott erős az éremgyártóipar:-). Szerintem
nagyon igazságtalan igénytelenséggel vádolni a rendezőket, mert az érem
versenyjelzése, tájfutó emblémája is nagyon szép, és a mellé kapott
emblémával hímzett törülköző kifejezetten a versenyzők kedvében járást
tükrözi.

Üdvözlettel- szintén szülőként érintettként:
Krasznai Orsolya