[Tajfutas] KOB VOB

ubuntu tamás ubuntu27 at indamail.hu
2012. Jún. 25., H, 08:37:07 CEST

 Tisztelt versenyszervezők   Úgy gondolom, hogy a hétvégi verseny az igénytelenség ne továbbja.  A fiam érmes lett a versenyen, büszkén és szégyenkezve jött haza. Mikor megláttam, hogy mért nem tudtam, sírjak vagy nevessek.   Ugyanis a kapott érmen jól látható hogy a Magyar zászló (Gyengébbeknek: PIROS FEHÉR ZÖLD). Helyett, az érem egy Olasz zászlót formázza (Gyengébbeknek: ZÖLD FEHÉR PIROS)   Az érmet megfordítva jól látható a hátoldalán az ITALY felirat. Gyengébbek kedvéért.   Ez, szégyen, ha az érem választója egyszer is hordott volna kokárdát egyből rájött volna a hibára. (Biztos nagyon akciós áron adták).     Minden tiszteletem azoké, akik versenyt rendeznek, de ez a legalja országos bajnokságon olasz érmet osztani.     Most sírjak vagy nevessek?Így első indulatból.