[Tajfutas] NEM ÜZLET, MOBILFLOTTA TÁJFUTÓKNAK, MIT SZÓLTOK?

József Héra hera.jozsef at gmail.com
2012. Jún. 21., Cs, 10:42:12 CEST

Kérlek ne moderáljatok le miatta, nem üzletelek vele, csupán most
csatlakozok egy olyan mobilflottához, ami messze a legolycsóbb díjazású,
alaposan utánanéztem. (esetenként 2/3-a a nagy cégek nagy flottáinak)

Gondoltam,hogy a javítaná a szervezések minöségét és a tagok rezsijét, ha
minden tag, aki akar, ingyen beszélne a másikkal, meg  féláron a
külvilággal.

Ez egy nem nyilvános flotta, de engedélyt kaptam rá, hogy ezt felajánljam,
csupán konkrétumokat nem írhatok a lev. listába, ezért vagyok kénytelen
titokzatoskodni.

Ha valaki privátban érdeklődik, mindent.megküldök neki.

Lehet vinni családot, céget, ismerőst is, meglévő flottát is, hogy ne
vesszenek a meglévő ingyen beszélős kapcsolatok. Sajna hűségnyilatkozat
van,  no meg ingyen és olcsó telefonok, de a szolgáltatóval szerzősz, nem
felelsz a többi tagért. A tel. szám ugyanaz maradhat.

A meglévő hűségnyilatkozatok e hó végéig felbonthatók sok helyena
telefonadóra tekintettel. Ez nekem siketült.