[Tajfutas] Hungária Kupa

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jún. 20., Sze, 21:55:56 CEST

Kedves Gabor!

Nekem fogalmam sincs, hiszen mar nagyon regen szerveztem Angliaban, jelenleg nem szervezek itthon  es amikor meg Postas voltam, akkor sem volt semmi kozom az anyagiakhoz. Talan az idei HK szervezoseget kellene megkerdezni, mert ott most fizettem be 5000Ft-t, mig a jovo evi akar mar most is 11000Ft lenne.

Hogy Angliaban ez pillanatnyilag hogy van meg kellett neznem az interneten, mivel 6 eve mar itthon elek. A Croeso iden juliusi 6-napos versenyen a legolcsobb nevezes (januarban jart le) 81 font volt. Vegyuk csak az 5 nap arat, ami 67.50. Minusz a napi egy font diszkont ha minden napra nevezel = 62.50. Naluk nincs szenior engedmeny, igy idoseknek is ennyi. Raiffeisen arfolyammal 360 x 67.50 = 24300Ft. Ez valamivel tobb, mint ketszer annyi, mint itthon. Remelem nem kell egy kozgazdasagtani eloadast ide irnom (ugyse olvasna el senki!) azt bizonyitando, hogy ugy a nyugdij, mint a fizetesek tobb, mint ketszer annyiak a kodos Albionban mint johazankban.

Utolso megjegyzes: Az en eredeti megjegyzesem nem is annyira arrol szolt, hogy maga a nevezesi dij tul draga,. bar az is kezd megfizethetetlen lenni csaladoknak es kisfizetesueknek is, hanem a nyugdijas diszkont 70 evre valo kitolasarol szolt. A mai vilagban amikor egyre tobben veszitik el allasukat es koran kenytelenek nyugdijba menni, sokszor nyugdij nelkul amig valami kort el nem ernek, ez az ami teljesen szabotalni fogja a nevezesuket.  Szerintem!

Ez nem azt jelenti, hogy en azzal vadolnam a rendezoseget, hogy szuper profitokat akar szerezni maganak, bar masok meg fogjak tenni.  Hanem azt, hogy sajat erdekukben ujra kellene legalabb a szenior engedmenyt gondolniuk.  Es nem magamrol van szo, mert az angol nyugdijammal en ki tudom fizetni.

Szeretettel iranyodban es az osszes rendezo iranyaban:

Grant Julia