[Tajfutas] Sportident javítás-beszerzés

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Jún. 19., K, 23:35:57 CEST

Sziasztok!

Hamarosan küldünk ki az MTFSz részéről a német gyártónak olyan hibás
Sportident-cuccokat, amelyeket itthon nem sikerült megjavítani. A tavalyi
akcióhoz hasonlóan ehhez lehet csatlakozni az egyesületek részéről. Akinek
van valamilyen javítandó cucca, az adja át a KOB-VOB-on nekem, esetleg
Csontinak, vagy juttassa be a jövő hét folyamán az MTFSz irodába!
(Kettétört dugókákat is cserél a gyártó néhány eurós áron, amennyiben megvan
még a chip része.)

Rendelni fogunk kártya alakú chipeket is. Aki ilyenből vásárolna a
szövetségen keresztül, az szintén jelezze nekem! Közvetlen rendeléssel
általában olcsóbban tudnának az egyesületek venni a német és a magyar ÁFA
különbsége miatt, de erre a fajta kártyára csak 50 db felett indítják be a
gyártósort.
Az ára várhatóan 10 EUR + ÁFA lesz. Ezek 20 pontfogást tudnak, csak a BSF7
vagy 8-as dobozokkal működnek, ráadásul hosszabb távon azokon sem lesz
mindegy, hogy milyen verziójú firmware van/lesz. Tehát a kártyák elsősorban
belső használatra jönnek szóba az egyesületi rendszerekhez.

Üdv,
Skuló Marci