[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jún. 16., Szo, 22:50:38 CEST

Marcinak az a válasz, hogy sokkal egyszerűbb a levelező listára írni,
mint egy bizottság tagjait megkeresni.

Én egyébként bizonytalan vagyok az F65 kategóriát érintő változás
megítélésében, szerintem ebben van, ami jó, van ami nem jó.
Változatlanul bánt azonban, hogy a módosítás indoklásába bekerült az a
szövegrész, hogy "a versenyzők kérésére". Ezt nem látom
bizonyítottnak. Lehetséges, hogy a nyilvánosság megkerülésével kérte
valaki. Én évek óta elolvasok minden ilyen jellegű listalevelet, már
F60-as koromból is emlékszem, hogy a velem azonos kategóriájú fiúknak
nem tetszett az, hogy selejtezőn kell részt venniük a bajnokságokon.
Később viszont olyan véleményeket is olvastam, de azt csak szenior nők
kérték, hogy ők viszont azt szeretnék, ha lenne nekik selejtező. Náluk
azonban ilyen változás nem valósult meg, Igaz, hogy ott a létszám sem
indokolja a módosítást. F65-ben a mostani létszám valóban
indokolhatja, de változatlanul úgy látom (amíg az ellenkezőjét nem
látom bizonyítottnak), hogy az F65-ös versenyzők közül senki sem
kérte, tehát enyhén szólva csúsztatás volt a szabálymódosítást úgy
tálalni, hogy "a versenyzők kérésére".

Ettől függetlenül egy bojkottot helytelenítenék, ahhoz nem csatlakozom.

Üdv:
KériG