[Tajfutas] KOB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Jún. 15., P, 23:47:56 CEST

Elárulom, olvasd:

Az elnökségi ülésen szeretnék beterjeszteni három javaslatot, melyet
versenyzők kérésére, a bizottság egyetértésével dolgoztunk ki (lásd a
bajnoki rendszer leírásban a módosítási javaslatokat, és a jövő évi
összetett bajnokságok javasolt kiírásait):

2.      Az F65 kategóriát át kellene sorolni szenior I. csoportba. Már
ebben a kategóriában is elég sok versenyző van ahhoz, hogy selejtezőt
kelljen rendezni.

 Hát ezért!

MM