[Tajfutas] rajtbója

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2012. Jún. 5., K, 17:05:40 CEST

Kedves Mihok!

Teljesen egyetertek Veled, de sajnos nem mindenki olyan lelkiismeretes, ertelmes es ismeri a szabalyzatot, mint Te.  Sot, a zome olyan, amilyenrol eddig szo volt.  Vagy nem tudja a szabalyokat, vagy nem is erdekli, vagy nincs eleg szervezo aki oda tudna ra figyelni, stb., stb.  Hat persze, hogy az az idealis amit Te irsz, hogy ha fontos, hogy mindenki elmenjen addig, akkor ki kell rendesen szalagozni es figyelni ra, hogy ki lehessen zarni azt aki vet a szabaly ellen.  De a normal szituacio majdnem mindig az, amirol a Gerzson panaszkodott: magyarul aki betartja a szabalyt, az hatranyba kerul.  Ezert irtam azt, hogy el kellene torolni.  Elnezest, hogy mindig az angolokat hozom fol peldanak, de az o szabalyzatukban egy arva szo nincs a rajt bojarol, se szalagozva se anelkul.  Soha nem is mentem odaig, csak ha utba volt, addig mig el nem kezdtem vesenyezni itthon. Es e hu de fontos szabaly hianya ellenere egeszen jol megy a tajfutas Angliaban.

Julia