[Tajfutas] Homokháti... - már megint színtévesztés

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Jún. 4., H, 14:29:42 CEST

Én mint megrögzött színtévesztő többször jártam már úgy, hogy utólag, a
célban mondta valaki, hogy volt rajtbója valahol távolabb, esetleg egy
számomra terepszínű (piros, narancssárga) szalagozás végén.
(A piros-fehér befutószalagozás az kicsit más, mert azt várom, keresem, bár
követni azt sem mindig sikerül. Mindenesetre nem szívesen lennék manapság
szalagozott pályán gyerekversenyző, ahol gyakran narancssárga a szalag)
Nekem a bóját az ellenőrzőpontokon megtalálni sem egyszerű, de az legalább
be van rajzolva a térképemre, és azt kifejezetten keresem is. A rajtbójáról
meg esetleg nem is tudok.

Azt, hogy aki látja, miért nem megy el odáig, nem tudom, de ha a kordon
elvezet egészen a rajtbójáig, akkor szerintem nincs olyan, aki átugraná a
azt.

Kovács Péter
BBB