[Tajfutas] Postás éjszakai - RouteGadget ?

Szakál Péter Szakal.Peter at posta.hu
2012. Jún. 4., H, 11:47:26 CEST

Azt hiszem a tök homály jelet tényleg fel kéne venni, mert ebben a fehérerdőnek jelölt zőccségben elég érdekes útvonalak adódtak.
Mozsárral ellentétben nekem a derekam fájt a hajlongástól, mert elég vastag alsót vettem fel, bár a végére már átcsípett ezen is a csalán, és kicsit untam a derékig érő csalánt :)
Rég láttam ennyi kódorgó embert éjszaka....

Szaki

Ui.: A track-et én is felrakom majd, de helyenként csak satírozás fog látszani, mert volt ahol minden négyzetmétert feltúrtam :)