[Tajfutas] Környezetvédelem - Versenyrendezők figyelmébe

Kovács Gábor borea at is.hu
2012. Jún. 4., H, 09:45:32 CEST

A frissítős pohár használatának csökkentését úgy gondoljuk, hogy lenne a
célban a frissítőosztásnál egy állvány, ahová mindenki oda tudná tenni a
saját poharát, mielőtt kimegy a rajtba, és a befutás után onnan levenné és
abba kapná a frissítőt.
    Egyelőre ez egy elképzelés, megvalósítani még nem sikerült, de
előbb-utobb valamelyik versenyen majd azért lesz ilyen.

> Befutás után mindenki menjen, keresse meg a hozott poharát? Vagy netán
> már a rajtba azzal induljon el?

Kis vagy egynapos versenyeken valószínűleg nélkülözhető a büfé, de egy
nagyobb, főleg több napos versenyen élettanilag is fontos lehet, hogy meleg
ételt is tudjon enni a versenyző (meg csapolt sört inni ;-) aminek egyik
lehetséges módja, ha van a versenyen büfé. Egy több napos versenyre a
versenyzők jó része amúgy is hoz magával edényt, evőeszközt, szóval azt akár
ki is tudja vinni magával a versenyre is és akkor használhatja ott kint is.
    (Cseheknél amúgy már olyat is láttam, hogy egy nagyobb klub saját
sörcsapot vitt magával a kempingbe)

Kovács Gábor