[Tajfutas] Környezetvédelem - Versenyrendezők figyelmébe

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2012. Jún. 3., V, 23:02:05 CEST

Sziasztok!

A neten kicsit körülnézve, megbizonyosodtam róla, hogy vagy szelektíven
szállítják el a szelektíven gyűjtött szemetet, vagy ha mégsem, utólag
szétválogatják:
http://www.szeretgom.hu/content/69696-az-orszagos-kozmunkaprogram-esztergomban
.
Én is jónak tartom a szelektív gyüjtést, odahaza is igy gyűjtöm, a
komposztálható a kertbe, a szétválogatott dolgok pedig a hulladékudvarba
kerülnek.
Versenyrendezés után, mikor mindenki elment, már csak a pontokat bontók
vannak a terepen, pakolunk össze, és akkor szembesülünk vele, hogy egy
csomó teli szemeteszsákkal kellene valamit kezdeni. Ez esetleg 200 km-e
otthonról nem kis feladat. Itt segít a szelektíven gyűjtés, mert legalább a
szemét egyrészétől  megszabadulhatunk valamelyik közeli szelektív
gyüjtöhelyen.
A szelektív gyűjtés jó a környezetnek, jópont a tájfutásnak, és könnyebbség
a versenyrendezőknek, tehát nem csak nagy versenyeken ajánlott.

ET