[Tajfutas] Környezetvédelem - Versenyrendezők figyelmébe

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2012. Jún. 3., V, 21:35:05 CEST

Amikor megjelent és elolvastam ezt az anyagot, akkor "kibuktam" ...
Ugyanis szép-szép, jó-jó, védjük a környezetet meg minden ... de a személyes véleményem az (és megint meg lehet kövezni érte!), hogy ameddig mások a szennyezést nagyüzemileg végzik (Kína, USA, stb.) addig nem izgat és nem fogok megszakadni miatta. Ne értse félre senki: a szemetest megtalálom, mert engem is zavar az eldobált szemét. De max. akkor szelektálom, hogy ha egyértelműen kiderül mit hová rakjak (ritka az ilyen!). Abban a pillanatban, hogy nem tudom eldönteni hová rakjak egy dolgot is ami a kezemben van, megy az általános gyűjtőbe az egész - szelektálja az akinek van ideje és türelme rá.
Ráadásul rendezőként jelentős plusz munkát és esetlegesen költséget eredményez. Sok energiákat leköt, stb. Illetve sokszor nincs is értelme (lásd. Serdülő írását).
Így nem látom értelmét annak, hogy erre próbáljuk kötelezni a rendezőket. Mert ez az! Kötelez.

Mozsár