[Tajfutas] Éjszakai OB

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2012. Jún. 1., P, 09:04:17 CEST

Sziasztok!

Jó lenne az értesítőben ilyenkor azt is megírni, hogy aki vonattal
megy, az ne Pirtó, hanem PIRTÓI SZŐLŐK állomáson szálljon le. A
mellékelt térképet nézve különösen megtévesztő, hogy látszik rajta egy
vasútállomás az iskolához közel, viszont nincs rajta, hogy mi ennek az
állomásnak a neve. A tavalyi NOB-re utazva néhányan jól megjártuk
emiatt, mivel Pirtó vasútállomáson szálltunk le, amiről kiderült, hogy
a községtől meglehetősen távol, tőle délre helyezkedik el, és ezért
aztán 6-7 km-t gyalogolhattunk a versenyre. (A faluhoz közeli Pirtói
szőlők állomástól akkor is csak kb. 1,5 km lett volna.)

Más témára térve, az alábbi javaslatot nem akartam újra megírni, mert
már nagyon unom, olyan sokszor megírtam a listán, de mindeddig hiába.
Most hogy szót emeltem, mégis megírom újra ezt is. Ez nemcsak az ÉOB
rendezőinek, hanem minden versenyrendezőnek szól!

Gyakran bosszankodunk, hogy különböző versenyek rendezői a versenyük
honlapján megígérik a verseny értesítőjének, rajtlistájának stb.
megadott dátumú napon történő megjelenését, de azon a napon mégsem
jelenik meg. Azt kérem a rendezőktől, hogy ne ígérjenek, legfeljebb
akkor, ha 1000 %-osan biztosak benne, hogy az ígéretet teljesíteni
tudják. Mivel tudomásom szerint az ilyen határidőket a
versenyszabályzat is tartalmazza, ezért is fölösleges a honlapon (vagy
levelező listán) megígérni egy adott naptári napon történő
megjelenést. Teljes mértékben megértem, ha előre nem látható okok
miatt a határidőket nem mindig tudják tartani. Jobb lenne azonban, ha
pont ezért nem is ígérnék, mert azzal az időnket is rabolják, ugyanis
a megadott és azt követő napokban sűrűn keressük meg az aktuális
verseny honlapját, s azon a keresett rajtlistát vagy egyebet.

Egy újabb érvet is találtam most az ígérgetések mellőzése érdekében:
Az ÉOB rendezőinek most nehéz lesz magukról lemosni a gyanút, hogy a
rajtlistát sürgető szenior versenyző nem bosszúból kapott-e 0
rajtidőt. Szeretném ezért előre megvédeni Gera Tibit (és csapatát) az
esetleges ilyen vádaktól, mert aki jól ismeri Tibit, az tudja, hogy
mindig mennyire jóindulatú, és teljesen kizárt, hogy ilyen kicsinyes
bosszút alkalmazna. Esetleg nem lehetne kivételesen módosítani ezen a
helyen a rajtlistát, és az illetővel egyeztetve felajánlani neki a 114
perces rajtidőt, úgy értve, hogy ő választhassa 0 és 114 közül a
számára megfelelőbbet?

Végül egy kérdés: Lesz-e büfé sátor padokkal vagy más védett, fedett
hely? Ha nem is olyan nagy méretű, amilyen a nappali bajnokságokon
szokott lenni, de valahogy gondoljatok azokra, akiknek 2 órát kell
várniuk a rajtjukra, rossz idő esetén ne a kocsiban kuporodva kelljen
ennyit várni.

Üdv:
Kéri Gerzson