[Tajfutas] Botorka kupa 72-es pont

Laszlo, Tamas Tamas_Laszlo at golder.hu
2012. Júl. 27., P, 14:43:22 CEST

Sziasztok,

a szerdai Botorka kupán sokan mérgelődtek (én is) a 72-es pont elhelyezésén, többen nem is tudták megfogni. A pont az állandó (MTFSZ által létrehozott?) tanpálya "D" pontjával volt megegyező. Azonban, mint az a lenti tanpálya térkép is mutatja, a mostani Botorka kupán rossz sziklához volt jelölve (kék szaggatott körrel jelöltem) a térképen a pont és nem valós, attól kb. 30 méterre levő sziklához (D kód a tanpálya térképen).

Ezek szerint a hiba nem a pont kirakásban, hanem a térképi megjelölésben volt.

Üdv.

Tamás

[cid:image001.png at 01CD6C06.118BA360][cid:image004.jpg at 01CD6C06.2BC46FF0]