[Tajfutas] Valaki hiányzik a táncból

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Júl. 20., P, 21:04:10 CEST

Sziasztok!

Nem tudom miért olyan nehéz a sajtó.
Persze, ha nincs neki valódi felelőse, vagy nincs ez a feladat senkinek kiadva, vagy az ideilleszthető bizottság ezzel nem foglalkozik (Hm, pedig még újságírók is vannak közöttük) akkor ez van, azaz semmi....
Így maradnak évek óta tájfutás nélkül a sajtók ! ( No nem a régiósok, a megyei napilapok, mert ott ugye szép számmal vannak tájfutó hírek sportági tudósítóink-versenyzőink-edzőink-csapatvezetőink jóvoltából.)
Szerintem -ŐK! - ezúton is megérdemlik a maximális köszönetet,(ha már engem csak cseszegetni tudnak) hogy hirdetik, hírt adnak sportágunk eseményeiről.
......Sculónak százezernyi más feladata van a szövetségben mint a sajtózás,  ja és az irodavezető sem arra van, hogy cikkeket, versenytudósításokat írjon!

Szóval valaki hiányzik a táncból! De, ki....!

Brigi nagyon jól kérdezte a minap: Ki a sajtófelelőse a sportágnak!
Ő, lehet(sőt ismerve a nyilvánosság elől rendszeresen elbújó írókat) már valószínűleg kapott a kérdésére magánban választ, de én sem tudom még a mai napig, ki viszi nálunk a sajtót, ki felel a sportág sajtós megjelenéséért.

Amikor nekem olykor országos érdekeltségű sportesemény programja után kell járnom mindig találok a szövetségekben erre felelős személyt.
És segítenek, küldik az anyagot! (közte legtöbbször a főtitkárok, titkárok,...)

Nálunk nincs olyan elnökségi tag, sportági személy akit ezzel a feladattal meg lehet bízni?

Szerdán este elutazásom előtt külön kérésre három klféle Romániában megjelenő magyar nyelvű sajtónak is megírtam mellékelt linken olvasható sportági tudósítást.

Csütörtökön már meg is jelent az első. Lásd: Reggeli újság

Ma a második híradás is napvilágot látott. Ezt még nem tudtam kimenteni (-Bihari Napló-Nagyvárad)

A harmadik, heti sajtó lévén, még várja megjelenést(-Szalontai Napló)

Nem tudom miért olyan nehéz a sajtó!

Lásd a linkre kattintva a 11 oldalt!
www.reggeliujsag.ro/pdf_olvaso.php?pdf=data/145-2012-7-19/145-1.pdf&page=data/145-2012-7-19/145

Szép Estét Mindenkinek!

Cz. Zentai(Popey)József

Ui- MÁS:....!..     Bocs, -Molnárpeti,-a tegnapi vihar miatt nem értem haza időben, így lemaradtam a kedvenc -Pannon Kupa -versenyemről. Jó és viharmentes lebonyolítást.