[Tajfutas] Görkorcsolya EB Szegeden

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Júl. 20., P, 11:42:40 CEST

Akkor megosztom:

Zsolt 8. lett a sprinten, és a VB Lausanne-ban van, az olimpiai mozgalom
székhelyén.
Nagyjából ennyi volt a tartalma. Meg egy kép, amit én is a World-of-O-ról
kölcsönöztem.

Egyébként én is úgy gondolom, hogy ezt a VB-t érdemes lesz megörökíteni
élménybeszámolókkal, képekkel, térképekkel a megfelelő formában, főleg, hogy
a jelek szerint az otthoni szurkolótábor elég messze áll a témától.

Az árakról: ebben a témában valóban kissé elhamarkodottan írtam, elsősorban
arra gondoltam, amivel én szembesülök (a boltok árszínvonala, vagy az
autópálya-matrica nem ment feljebb 9 év alatt). Apropó, ha valaki mégis
akarna Svájcba jönni még az idén, annak szívesen eladjuk diszkont áron a
matricát, a válogatottat támogathatja vele :-)
A svájci frank is sokat erősödött főleg a forinthoz képest.

Üdv,
Skuló Marci